Khamis, 19 Mei 2011

jiwang tnpa sebab...

arggggggggggggggggg.......

beberapa hari ni..hidup aq penuh dgn kesedihan......
nk ckp aq pts cinta mmg x lh...cos aq xakan BERCINTA lagi....

asal ea...buat itu xjd...buat ini xjd...semua jd serba xkena...semua bnda xjadi...
maybe aq terlalu fikirkan soallll bellajar kot...tp klau fikir soaalll bljr msti aq stressss...
xkn sedih plk...lain lh klau aq xx blh nk smbg bljr kn...mesti sedihhhh...


aq pon pening....rasa mcm nk lari jauh je dari semua org yg hipokrit...
masing2 da xperdulikan kwn 2 sakit ke...sedih ke....semua berubah...
macam bukan yg dulu lagi...huh!!!!...tp nk buat mcm mna kn...atas diri masing2..

semua sudah bawa haluan masing2...hanya aq je yg masih dgn haluan yg x tentu arah ni....
takkala aq sedihhh .....kadang2 menitis air mata aq apabila aq teringat akan kwn2 ku...

nk buat mcm mna semua sudah ada haluan masing kan....


dgr cerita ni....!!!!!!!!!!

aq mmg nakal...time SPM...semua kwn2 aq study ..tp aq x..aq sering kacau mereka...nak2 na-q n din gombak..hahah...aq tumbuk2 lah mereka ...aq cubit2 mereka...aq selalu buat hal dgn mereka...mmg seronok time 2...

tapi keseronokan itu hanya sementara...lepas abis spm..semua membawa halaun masing2...
time aq jln2 kt kls aq...mesti air mata aq menitis...aq teringat akan kenangan aq bersama dengan kwn2 ku...mmg sukar untk lupakan saat manis itu...tapi jika dihadapan kawn2 ku..aku berlagak happpyyy...padahalll hatiku menagisssssssss pilu...

aku nak kwn2 aku....aku nk mereka semua...
disaat aq menagis bersendirian..hanya wajah teman2 ku yag menemani ku...hanaya kenangan indah aq bersama mereka yang menamaniku...

hahaha...jiwang bodo aq ea....sapa lh nk baca jiwan2 aq ea..klau ada org yg baca bertuah aq...

kepada kwn2 aq yg di sekolah menegah teknik kemaman 2...aq rinduuu kamoooo semuaaaaaa....rnduuuuu gilaaa2 kt kamoooo semua.....

1 ulasan:

KyrOL aZHaR berkata...

weh!! lex r. aq ad ag eaa..
mmg la buat haluan masing2.. tp kite sume tetap kwn. smpai ble2..
emm.. lex r ea..