Selasa, 17 Mei 2011

percintaan yang tidak disenggajakan...

percintaan aq dengan dia memang tidak disengajakan...berkenalan pun dalam fb..tapi,,kami happy walaupun tak pernah bertemu...kalau aq dgn dia ingin bertemu mesti bergitu bayak halangan..mungkin bukan jodoh kami kot...=(

memang sweeettt hubungan kami masa tu...setiap hari kami bercakap,,nak dikatakan disaat aku ingin tidur hanya suarmu yang aku dengar....takkala aku terjaga dari tidurku,,suaramu juga akan ku dengar..tiada melody yang seindah suaranmu..tiada pelangi yang secantik rupanmu,,memang indah hariku disaat aku bersamanya,,

tapi keindahan itu hanya sementara..hubungan kami sampai disini saja..pada malam kami berpisah hatiku bagaikan hancur,,remukkk,,punah..aku sedar,hatiku bukan untuk dia lagi,,aku berlagak macam aku boleh terima kenyataan ini,,tapi sebenarnya aku tidak boleh terima kenyataan,,setiap malam aku menjerit,,memangil namanya,setipa hari aku berdoa agar aku akan dapat bersama denganya lagi.walaupun aku tahu itu semua tidak mungkin berlaku keranan hatinya bukan untuk aku lagi..hampir setiap malam aku terbayankan wajahnya,,terdengar suaranya hanya itu yang bermain difikiranku pada setiap malam..,,tapi apakah dayaku,untuk mengubah takdir..

walaupun aku tidak bersamanya lagi,,aku harap dia bahagia dengan pasanganya,,
semoga bahagia pemarikuisu...tapi ingatlah aku tidak akan melupakan dirimu dan janji kita..itu janji aku..

dulu hari ku becahaya dengan cintanya..sekarang hariku gelap tanpa cintanya...
dulu hari ku riuh dengan suaramu..sekarang hariku sepi tanpa suaramu...
tapi aku percaya SEPI ITU INDAH...n...terima kasih kerana awak telah buat diri saya disayangi dan dicintai...terima kasih awak...terima kasih....

1 ulasan:

Kyrol Azhar berkata...

emm.... ko hppy aq hppy..
ko sedey.. aq akn gmbirakn ko..
=)